Projektledelse
Forbedringsprojekter
Det har stået på min liste i lang tid, men vi har simpelthen ikke tid
Hvem kender ikke problemstillingen? Man er pinlig klar over at noget skal gøres, men hvem skal kunne udføre opgaven?
​
Men hvad gør man, når prisen for at udsætte opgaven bare stiger og stiger? Opgaver som tit bliver udsat er:
-
Etablering på nyt marked
-
Gennemgang af priser
-
Oprydning i Master data
-
Implementering af IT-system
-
Kundekampagner
-
Kundetilfredshedsanalyser
-
Ny visuel profil
-
Bytte af bank
-
SoMe-strategier
-
Leverandørvurdering
-
Compliance
-
Flytning
-
Reorganisering
Vi arbejder med dine teams på en motiverende og engagerende måde gennem hele projektforløbet:
Scopet bliver skarpt og afgrænset
Der er klar tidsplan og opfølgning
Vi coacher og støtter gennem hele projektet
Fordele med ekstern hjælp til projekter:
Scopet bliver rigtigt
Du får et afgrænser scope til det, projektet omhandler
Teamet er motiveret
Projektdeltagerne holdes til ilden og får et venlig skub fremad
God kommunikation
Fortløbende rapportering, specielt omkring kritiske faser
Dette vil forøge sandsynligheden for et vellykket projektforløb:
Projektscopet holdes stramt
Vi sørger for at vi holder blikket fast på tid, budget og ressourcer og undgår at projektet udvides uden accept
Deltagerne føler sig ansvarlige
De arbejder under en ”jeg leverer til tiden”-kultur
Effektiv håndtering af problemer
Projekter løber sjældent snor lige. Når problemer opstår, træffer vi fælles afgørelser omkring scope, tid eller ressourcer
Det kan være store som små projekter. Vi hjælper med workshoppen, med at udforme den rigtige projektbeskrivelse og med at lave projektplanen. Vi følger op undervejs og bidrager til, at du foretager de nødvendige justeringer. Vi hjælper med business cases og vurderinger. Vi holder folk til ilden og kommunikerer fortløbende. Vi hejser de røde flag hurtigt, når vi ser problemer. Vi hjælper med lancering, eksekvering og måling af succeskriterier.
​
Hvad er prisen ved at udsætte? En kampagne, som ikke bliver effektueret? Priser som ikke justeres? Lovgivning som ikke holdes? Kundetilfredshed som lider? For dyre leverandører? Manglende dokumentation?
​
Vi skulle have gjort det for længe siden, hører vi tit klienter siger. Og det har de ret i.